Not Logged in      01 Jul 2025 
Felicia-dvere 2
Montáž predných repro do Felície - tlmenie a tesnenie dverí.

Spustiť prezeranie obrázkov

dvere_01
dvere_01


dvere_02
dvere_02


dvere_03
dvere_03


dvere_04
dvere_04

  • dvere_01.jpg - Otvorenie dverí a strhnutie nalepenej folie, zvyšok vyčistiť a odmastiť, budem montovať 13" komponentné (niekto by dodal aj "low end") Sinus Live 13iL
  • dvere_02.jpg - Fuki vravel, ze odmastiť poriadne, tak poriadne, najhoršie idú dolu zvyšky lepidla z fólie
  • dvere_03.jpg - No, už lepím tappajomat, len tak tak sa dostanem oboma rukami dovnútra, odkryjem kúsok samolepky tak, aby som ho nohol postupne pritláčať a korigovať prípadné vybočenie zo smeru. Vrele neodporúčam odkyť celú samolepku z takého veľkého kusu naraz, lebo ak sa vám prilepí o ruky, alebo niekam, kam nemá, nadávok sa nezdržíte
  • dvere_04.jpg - Tak nejak som si povedal, že bude stačiť
Spustiť prezeranie obrázkov

dvere_05
dvere_05


dvere_06
dvere_06


dvere_07
dvere_07


dvere_08
dvere_08

  • dvere_05.jpg - Takto som uchytil výhybky, sú podložené pásikmy tappajomatu, aby to "nedrnčalo". Je to ale dosť poddajné, mohol som radšej tú textilnú pásku. Čo je najhoršie, podarilo sa mi pretrhnúť závit na svorkovnici výhybky. A to som inak celkom šikovný, majú to dosť slabo urobené. Neskôr to pravdepodobne napevno naspájkujem. Útlm výhybky je nastavený na maximálny (myslím, že je to okolo 5.5dB). Ukázalo sa mi to ako dobrá voľba, výšky vo všeobecne dosť dráždia, čo pre šoféra nie je dobré.
  • dvere_06.jpg - Ach jo, to čomu som sa chcel vyhnúť... 3cm drevotriesková pracovná doska + 1cm strednetvrdá preglejka dub-smrek-dub a vznikol takýto hybrid
  • dvere_07.jpg - Aby medzikusy vošli, musel som "odpáliť" pôvodný závesný krúžok z bočnej kapsy tapacíru, použil som spájkovačku a riadny kus smradu... (niekde som to videl tak robiť)
  • dvere_08.jpg - Zvyšky poodrezovať, ale tak aby tam ostali pôvodné úchyty na originálne kryty
Spustiť prezeranie obrázkov
  [1]  [2]  [3] next 8 images
Last modified: 14 Jun 2013, 09:16:44  
©2004 - 2008, Andrej NOVÁK
MN7, Prešov