|
|
|
|
-
plato_01.jpg - Keďže som sa chystal robiť plato sám, rozhodol som sa osadiť hlbokotónový repro TVM, ARN-226-08/4ohm (550,-Sk/kus) + výškové repro Monacor DT-25N (470,-Sk/kus), sú perfektné
|
-
plato_02.jpg - Doska je stredne tvrdá preglejka 10mm dub-smrek-dub, tu sú ešte použité iné výškové repro, bol to totálny omyl
|
-
plato_03.jpg - Ako vidno, rozhodol som sa tvar prispôsobiť lepením pod uhlom, podľa tvaru sedla plata priamo v aute
|
-
plato_04.jpg - Lepidlo Herkules a zbrúsené hrany tak, aby lícovali na čo najväčšej ploche. Nie naj naj riešenie, ale funkčné
|
|
|
|
|
-
plato_05.jpg - Kto sa trochu vyzná, už dávno vie, že preglejka hrúbky 10mm nie je ideálnym riešením, lebo je veľmi pružná. Vyplýva to z jej konštrukcie, teda vrstiev veľkých kusov dýhy lepených pod tlakom. Vzniká pevná, ale
ohybná doska a čím je väčšia, tým horšie. Na týchto fotkách to nevidno, ale neskôr som podlepil spodnú časť rebrom kolmým na rovinu dosky, podobne, ako sa robí rebrovanie konštrukcie lietadiel, doska je pevnejšia,
neprehýba sa, ale aj tak by bola vhodnejšia MDF doska aspoň 18mm hrubá. To až pri ďalšom aute...
|
-
plato_06.jpg - Karimatka poslúžila ako molitan na vytvarovanie reliéfu, nechcel som, aby sa veci položené vzadu len tak šmýkali po reprákoch, tak som si vymyslel komplikáciu - priehlbinu na odkladanie vecí.
|
-
plato_07.jpg - Spodok celý podlepený karimatkou, veci znalí mi tvrdili, že to tam mám zbytočne. Asi majú pravdu, nepridáva to ani na pevnosti, ani to nepohlcuje vlny, keďže to nie je na povrchu pórovitý materiál a navyše je na
ňom koberec, ale keď nič iné, umožňuje perfektne kopírovanie sedla do ktorého má doska vzduchotesne zapasovať
|
-
plato_08.jpg - Zvyšky rôznych podivuhodných tvarov som použil na vyformovanie miesta pre výškové repro a reliéfu zvyšku plata
|