|
|
|
|
-
dvere_02.jpg - Fuki vravel, ze odmastiť poriadne, tak poriadne, najhoršie idú dolu zvyšky lepidla z fólie
|
|
-
dvere_05.jpg - Takto som uchytil výhybky, sú podložené pásikmy tappajomatu, aby to "nedrnčalo". Je to ale dosť poddajné, mohol som radšej tú textilnú pásku. Čo je najhoršie, podarilo
sa mi pretrhnúť závit na svorkovnici výhybky. A to som inak celkom šikovný, majú to dosť slabo urobené. Neskôr to pravdepodobne napevno naspájkujem. Útlm výhybky je nastavený
na maximálny (myslím, že je to okolo 5.5dB). Ukázalo sa mi to ako dobrá voľba, výšky vo všeobecne dosť dráždia, čo pre šoféra nie je dobré.
|
-
dvere_10.jpg - No zbohom, keď to nedám dokopy, tak ma zabijú
|
|
|
|
|
-
dvere_17.jpg - Ešte pár pohľadov, a poďme na záver, v tejto fáze to hrá hrozne... vieme prečo... som v napätí, ako to dopadne
|
-
dvere_15.jpg - Pravá strana - tu je spomínané odporúčanie o skrutkách bližšie k pevnému podkladu trošku pozabudnuté, vznikla mi teda kolíska, pričom os tvorí spojnica skrutiek.
Je to nebezpečné kvôli akustickému skratu, ktorý môže nastať, ak sa medzikus odchýli od plechu. V tomto prípade to ale nie je až také hrozné. Vyriešil som to
lepiacou páskou. Radšej tak, ako riskovať porušenie zásady, kvôli ktorej toto celé robím. No a keby ste videli moje nástroje, tak pochopíte, prečo som nevŕtal
nové diery,... už som nevládal...
|
-
dvere_20.jpg - Éeej, zapasovalo a už basuje. Netvrdím, že nejak valne, ale na 13-ky dobré. Kryt sadne perfektne, trošku má tendenciu zapadnúť viac dnu, netreba to prehánať a pritlačiť len jemne.
|
-
dvere_09.jpg - Aj tapacír dostal svoje do tela, chvíľu trvalo, kým som si v hlave uložil, pokiaľ potrebujem a pokiaľ môžem, druhá strana, keďže je na druhý pokus,
tak ide stále rýchlejšie
|