|
|
|
|
-
plato_03.jpg - Ako vidno, rozhodol som sa tvar prispôsobiť lepením pod uhlom, podľa tvaru sedla plata priamo v aute
|
-
plato_06.jpg - Karimatka poslúžila ako molitan na vytvarovanie reliéfu, nechcel som, aby sa veci položené vzadu len tak šmýkali po reprákoch, tak som si vymyslel komplikáciu - priehlbinu na odkladanie vecí.
|
|
|
|
|
-
plato_09.jpg - Keďže použitím dosť tvrdého koberca som nemohol tak zložitý tvar presne okopírovať jedným kusom, rozhodol som sa na 3 tretiny. Nevedel som si úplne dobre predstaviť, ako to bude vyzerať, ale myslím, že to dopadlo vcelku dobre
|
|
-
plato_05.jpg - Kto sa trochu vyzná, už dávno vie, že preglejka hrúbky 10mm nie je ideálnym riešením, lebo je veľmi pružná. Vyplýva to z jej konštrukcie, teda vrstiev veľkých kusov dýhy lepených pod tlakom. Vzniká pevná, ale
ohybná doska a čím je väčšia, tým horšie. Na týchto fotkách to nevidno, ale neskôr som podlepil spodnú časť rebrom kolmým na rovinu dosky, podobne, ako sa robí rebrovanie konštrukcie lietadiel, doska je pevnejšia,
neprehýba sa, ale aj tak by bola vhodnejšia MDF doska aspoň 18mm hrubá. To až pri ďalšom aute...
|