Not Logged in      27 Dec 2024 
Felicia-plato
Výroba zadného plata - posun o krok vpred.

Spustiť prezeranie obrázkov

plato_03
plato_03


plato_06
plato_06


plato_16
plato_16


plato_14
plato_14

  • plato_03.jpg - Ako vidno, rozhodol som sa tvar prispôsobiť lepením pod uhlom, podľa tvaru sedla plata priamo v aute
  • plato_06.jpg - Karimatka poslúžila ako molitan na vytvarovanie reliéfu, nechcel som, aby sa veci položené vzadu len tak šmýkali po reprákoch, tak som si vymyslel komplikáciu - priehlbinu na odkladanie vecí.
Spustiť prezeranie obrázkov

plato_09
plato_09


plato_10
plato_10


plato_05
plato_05


plato_13
plato_13

  • plato_09.jpg - Keďže použitím dosť tvrdého koberca som nemohol tak zložitý tvar presne okopírovať jedným kusom, rozhodol som sa na 3 tretiny. Nevedel som si úplne dobre predstaviť, ako to bude vyzerať, ale myslím, že to dopadlo vcelku dobre
  • plato_10.jpg - Tu je výsledok, ešte so starými výškačmi
  • plato_05.jpg - Kto sa trochu vyzná, už dávno vie, že preglejka hrúbky 10mm nie je ideálnym riešením, lebo je veľmi pružná. Vyplýva to z jej konštrukcie, teda vrstiev veľkých kusov dýhy lepených pod tlakom. Vzniká pevná, ale ohybná doska a čím je väčšia, tým horšie. Na týchto fotkách to nevidno, ale neskôr som podlepil spodnú časť rebrom kolmým na rovinu dosky, podobne, ako sa robí rebrovanie konštrukcie lietadiel, doska je pevnejšia, neprehýba sa, ale aj tak by bola vhodnejšia MDF doska aspoň 18mm hrubá. To až pri ďalšom aute...
Spustiť prezeranie obrázkov
  [1]  [2]  [3] next 8 images
Last modified: 14 Jun 2013, 09:16:50  
©2004 - 2008, Andrej NOVÁK
MN7, Prešov